تاریخ: ۱۸ دی ۱۴۰۳ ، ساعت ۱۸:۳۳
بازدید: ۵۸
کد خبر: ۳۶۴۴۹۴
سرویس خبر : اقتصاد و تجارت
کیوان کاشفی در جمع مدیران روابط عمومی اتاق‌های سراسر کشور

استفاده از امکانات جدید در اقناع مخاطبان، هنر روابط عمومی است | تقویت روابط با اعضای اتاق، دولت و جامعه را دنبال می‌کنیم

استفاده از امکانات جدید در اقناع مخاطبان، هنر روابط عمومی است | تقویت روابط با اعضای اتاق، دولت و جامعه را دنبال می‌کنیم
‌می‌متالز - عضو هیات رئیسه اتاق ایران ارتباط سازی بین اعضای اتاق‌ها به عنوان مالکان اصلی این ساختار، ارتباط با دولت و حاکمیت و در نهایت ارتباط با جامعه را از وظایف روابط عمومی اتاق‌های استانی دانست.

به گزارش می‌متالز، عضو هیات رئیسه اتاق ایران در نشست با مدیران روابط عمومی اتاق‌های سراسر کشور، هماهنگی و انسجام بخشیدن بین روابط عمومی اتاق‌های سراسر کشور به عنوان خانواده اتاق ایران را ضروری خواند و گفت: روابط عمومی‌ها در برقراری ارتباط بین اعضای اتاق، دولت و جامعه نقش کلیدی دارند.

کیوان کاشفی، عضو هیات رئیسه اتاق ایران هماهنگی بیشتر بین یک خانواده را در چارچوب این نشست‌ها مورد توجه قرار داد و گفت: اثرگذاری روابط عمومی‌ها بسیار بالاست. شما باید سه گروه را اقناع کنید؛ اعضای اتاق‌ها که مالکان اصلی اتاق هستند که ارتباط سازی بین آنها، نقش کلیدی شماست. گروه دوم، دولت و حاکمیت که امروز بهترین زمان برای تحکیم این روابط است؛ گروه سوم هم جامعه است؛ باید نقش و جایگاه اتاق‌ها را معرفی کرده و قضاوت مردم نسبت به بخش خصوصی را واقعی کنیم.

او هنر روابط عمومی‌ها را استفاده از ابزار و امکانات فناوری‌محور در اقناع مخاطبان دانست که باید ملاک عمل قرار گیرد.

کاشفی تنظیم برنامه‌های یک ساله و تعریف بودجه کافی، رصد و ارزیابی برنامه‌ها را ضروری ارزیابی کرد.

عضو هیات رئیسه اتاق ایران نگاه رقابتی برای تحقق توسعه را یکی از موضوعاتی دانست که در مسیر حرکت روابط عمومی‌ها باید مورد توجه باشد.

منبع: اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی ایران

عناوین برگزیده